tirsdag 10. desember 2013

Dag 2 utplassering

Hei!
Da var det vel dag 2 på utplasseringen..
Det gikk ikke så bra fordi... hehe! Dag 2 gikk kjempebra akkurat som første dagen og jeg var like velkommen som igår. Ellers har jeg pakket ut varer i flere timer som vanlig og etter det fikk jeg prøve meg på kassa. Men det var ikke noe nytt noe for det samme "kasse programmet" ble brukt der jeg hadde sommerjobb, men det var selvfølgelig ikke absolutt alt som jeg husket. På veien fikk jeg hjelp av de alltids så blide og gode kollegaen mine. I hele dag så har jeg ikke gjort så mye annet enn kundebehandelig, pakke ut varer og ekspedere i kassa.
Det er alltid noe å gjøre i butikken eller kunder i butikken så jeg og de andre er vel alltids opptatte med et eller annet.

Her kommer det noen bilder som jeg har tatt idag da.....


Klassiske svarte og hvite skittentøys kurver



Noen av utstillingene


Har du ikke kjøpt julegaver til lillebroren eller lillesøstera?
Klassiske disney figurer i taklamper og vegglamper slår aldri feil :-)



Ha en fin aften videre!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar