mandag 9. desember 2013

Første dag på utplasseringen

Hei!
Idag har jeg altså vært første dag på utplasseringen og som jeg allerede hadde forventet så gikk det helt strålende. Med åpne armer fikk jeg altså vite hva jeg skulle gjøre og hva jeg kunne gjøre. Jeg pakket ut varer som vi fikk inn idag og priset dem. Dagen gikk ganske fort og jeg hjalp også kundene med det de trengte med glede og alle var ganske glade da de gikk derfra. Ellers har jeg ikke tatt så mange bilder idag, men gjør det heller kanskje imorgen:-)
Gleder meg til imorgen og som tida flyr så fort når man er opptatt med kunder og diverse tid før julestrida!



Men jeg fikk snappet med meg to bilder før jeg skulle inn i butikken idag da av utsiden...



Ha en fin aften videre alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar