onsdag 11. desember 2013

Dag 3 utplassering

Hei!
Da jeg kom på utplasseringsplassen idag var det bare å gå rett på sak igjen som vanlig :)
Prise og pakke opp varer... Hehe ellers har jeg ikke gjort så veldig mye idag enn å sett hvordan man sender bestillings lister og lade opp gavekorter. Jeg har tilbrakt meste parten av tida idag i kassa og solgt et par gavekorter for juletida så kommer de fleste å kjøpe gavekort. Ja, for det er jo ganske lettvint om du ikke vet hva du skal gi til julegave.
Jeg hadde en bra dag som de andre dagene og fornøyde kunder som går er det man alltids kan ønske seg når man er i en butikk. Ingenting er bedre enn en sånn følelse :-)
Til sist og ikke minst så glemte jeg å nevne at jeg monterte juletrær også, haha ganske lettvint var det når den bare var så liten....


Kommoder med sitater på: med en fin pris:-)


Nydelige bilder til salgs, ikke akkurat på salg men det er ihvertfall verdt penga synes jeg :-D 



Julevarer i butikkene MÅ man jo bare ha da så ;-)



Søte julegaver som kommer i en ganske så grei pris og søte er dem!!!




Ha en fin ettermiddag alle sammen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar